III KONFERENCJA NAUKOWA: MŁODZI O SPORCIE
Koło Naukowe Managerów Sportu UJ
zaprasza pasjonatów sportu oraz zarządzania
Na III Konferencję Naukową Młodzi o Sporcie pod hasłem:
MARKETING SPORTOWY OD KUCHNI,
czyli jak skutecznie wykreować markę
18 MAJA 2016
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Jest to trzecia konferencja cykliczna poświęcona zagadnieniom zarządzania w sporcie organizowana przez studentów i do studentów skierowana. Konferencja łączy w sobie dwie perspektywy: spojrzenie praktyków i ekspertów (zaproszonych jako prelegentów) oraz wizję młodych ludzi.
Zachęcamy więc studentów i doktorantów do uczestnictwa w konferencji w charakterze słuchaczy, a także do przedstawienia artykułów naukowych dotyczących strategii, metod i narzędzi kreowania wizerunku sportowców i organizacji sportowych oraz tworzenia rozpoznawalnej marki firmy lub regionu poprzez sport.
Artykuły te zostaną zaprezentowane w czasie konferencji w formie posterowej. Następnie wybrane prace, po uzyskaniu pozytywnej recenzji, zostatną opublikowane w recenzowanej monografii naukowej (w formie e-booka).
Udział w konferencji jest bezpłatny. Co więcej, organizatorzy przewidują atrakcyjne pakiety startowe.
Rejestracja uczestników na konferencję: formularz.
Także udział w sesji posterowej oraz publikacji monografii jest bezpłatny.
DATY:
- zgłaszanie udziału w sesji posterowej wraz z abstraktem: do 4 maja (mailem: konferencja.kzt@uj.edu.pl), FORMULARZ ZGŁOSZENIA
- nadesłanie posteru: do 13 maja
- rejestracja na konferencję: do 14 maja (formularz)
- konferencja: 18 maja
- nadesłanie gotowego tekstu do publikacji: do 6 czerwca.
- Monografia, obejmująca wybrane prace, które pozytywnie przejdą proces recenzji, zostanie wydana w formie e-booka we wrześniu 2016.
SESJA POSTEROWA:
- trwać będzie 30 minut, w czasie których każdy autor będzie przebywać w pobliżu swojego posteru i odpowiadać na ewentualne pytania innych uczestników
- wytyczne dt posteru i oświadczenie o autostwie posteru
- poradnik przygotowania dobrego posteru
PUBLIKACJA:
- termin nadsyłania tekstów: do 6 czerwca
- wytyczne dla autorów
- oświadczenie o autorstwie rodziału
Dodatkowe informacje: konferencja.kzt@uj.edu.pl
Konferencja 2014: fotorelacja oraz publikacje
Konferencja 2015: fotorelacja oraz publikacja
PROGRAM KONFERENCJI:
- 08:30 - 12:00 Rejestracja uczestników
- 09:00 - 09:15 Rozpoczęcie konferencji
- 09:15 - 10:15 Radosław Kruczek (Allforbody): Zdrowy tryb życia jako produkt marketingowy, czyli budowanie marki ternerea i fimry w branży fintess
- 10:30 - 11:30 Poland Business Run: Employer builiding poprzez wydarzenia sportowe, od zera do czołowego biegu charytatywnego w Polsce
- 11:30 - 12:00 Sesja posterowa
- 12:00 - 13:00 Mateszu Stnakiewicz (Kancelaria Orzeł Stankiewicz): Prawne aspekty marketingu klubu sportowego
- 13:15 - 14:15 Marcin Lewicki (ProSport Managre): Wizerunke sportowca
- 14:15 - 14:45 Przerwa obiadowa
- 14:45 - 15:45 Marek Cieślak (trener Reprezentacji żużla) oraz Łukasz Rozborski (Grupa Azoty): Budowanie marki Azoty poprzez sport żużlowy
- 16:00 - 17:00 Paulina Dużyk-Dyna (ZIS Kraków): Kreowanie wizerunku Krakowa przez sport
- 17:15-18:15 Michał Trela (Przegląd Sportowy) oraz Mateusz Cetnarski (MKS Cracovia SSA): Budowanie wizeruku zawodnika w mediach
- 18:20 Zakończenie konferencji
SPONSOR GŁÓWNY:
Relacja z Konferencji
Osoba publikująca: Karolina Nessel