Jak być medialnym Ninja 5

 

#5 wydarzenie z cyklu "Jak być medialnym Ninja?" skupiać się będzie m.in. na aspektach organizacyjno-biznesowych funkcjonowania agencji marketingu internetowego, sposobach radzenia sobie ze skomplikowanymi zagadnieniami marketingu i analityki online, a także tajnikach codziennej współpracy z klientem.

W roli prelegentów wystąpią: Piotr Kwinta - Dyrektor Strategii i Szef Zespołu Sprzedaży oraz Tomasz Brusik - Specjalista Social Media reprezentujący Semahead - Agencja SEM, więcej informacji już wkrótce! :)

Semahead jest agencją marketingu online grupy INTERIA, która należy do koncernu Bauer Media Group. Jako odrębna marka funkcjonuje od 2011 roku. Obecnie zatrudnia 35 osób. W portfolio klientów posiada m.in. Bank BPH, Philips, TUI, Comarch i Szlachetną Paczkę.

 

Data opublikowania: 10.05.2016
Osoba publikująca: Karolina Nessel