Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka

     

Przedsiębiorczość w sporcie.

Zasady i praktyka

 

Redakcja: M. Bednarczyk, K. Nessel

Wydawca: CeDeWu

Wydanie I, Warszawa, 2016

ISBN: 978-83-7556-853-0

 

   
                       

 

CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I REALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘĆ SPORTOWYCH

ROZDZIAŁ 19. Współpraca z mediami w sporcie

 

WYRAŻENIA KLUCZOWE:

  • baza odbiorców
  • dane osobowe
  • email marketing
  • generowanie kontentu
  • GIODO
  • komunikacja z mediami
  • konferencja prasowa
  • kontent wideo
  • materiały dla mediów
  • newsletter
  • prawa telewizyjne
  • public relations (PR)
  • scenariusz konferencji
  • spam
  • strona internetowa
  • ścianka sponsorska
  • UDW
  • Wikimedia
  • wywiad

 

MATERIAŁY DODATKOWE:

  1. Strona internetowa Michała Pacudy o PR w sporcie: www.prsportowy.pl
  2. Krótki, acz treściwy kurs komunikacji z mediami agencji PR Presence: LINK.
  3. Praktyczne porady jak opracować artykuł, video oraz inne materiały promocyjne, jak rozmawiać z fotografem, zorganizować uroczystość i udział w targach – czyli jak skutecznie kreować wizerunek: Ali M., (2005), Marketing i public relations w małej firmie, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
  4. Praktyczne zasady dobrej prezentacji przed publicznością i mikrofonem: Lunden B., Rosell L., (2008), Techniki prezentacji. O sztuce przemawiania, inspirowania i przekonywania, Wydanie II, BL Info Polska sp. z o.o., Gdańsk.

 

 

^^^^   PODRĘCZNIK

<<<   ROZDZIAŁ POPRZEDNI

ROZDZIAŁ NASTĘPNY  >>>>>