CZĘŚĆ II. UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SPORCIE
ROZDZIAŁ 5. Popyt na rynku sportowym
WYRAŻENIA KLUCZOWE:
|
|
MATERIAŁY DODATKOWE:
- Całość rozmowy z przedstawicielami firmy Pengaton Research – o metodach badania popytu na rynku sportowym, PLIK.
- Zachowanie indywidualnego konsumenta oraz klienta instytucjonalnego w perspektywie marketingu produktów sportowych: Klisiński J. (2008), Marketing w biznesie sportowym, Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu, Bytom.
- Dane statystyczne dotyczące uprawiania sportu w Polsce publikowane na stronie internetowej GUS: http://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/kultura-turystyka-sport/sport.
- Dane statystyczne dotyczące uprawiania sportu w Unii Europejskiej: European Commission (2014), Sport and Psychical Activity, Special Eurobarometer 412.
- O specyfice badań rynkowych w sporcie: Michał Szustak, Marketing: siedem razy o sporcie cz.2, LINK.
- O popycie na płatne transmisje meczów: Kibice za transmisją meczów La Liga oraz Premier League w pay-per-view, Raport, 18 lipca 2015, Pentagon Research, PLIK.
- O rosnącym zaangażowaniu Polaków w bieganie: Fragment badania #1 Sport.Barometr 2015, Rekreacyjne uprawianie biegania, Pengaton Research, PLIK.
- O zainteresowaniu Polaków kibicowaniem piłce nożnej i siatkowej: Piłka nożna i siatkówka znów poruszają wyobraźnię kibiców, Newsletter 2014, Pengaton Research, PLIK.