Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka

     

Przedsiębiorczość w sporcie.

Zasady i praktyka

 

Redakcja: M. Bednarczyk, K. Nessel

Wydawca: CeDeWu

Wydanie I, Warszawa, 2016

ISBN: 978-83-7556-853-0

 

   
                       

 

CZĘŚĆ I. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I PRZEDSIĘBIORCA W SPORCIE

ROZDZIAŁ 2. Kompetencje przedsiębiorcze

 

WYRAŻENIA KLUCZOWE:

  • analityczny system myślenia
  • bariery kreatywności
  • dowódcy wiedzy
  • emocjonalny system myślenia
  • inteligencja emocjonalna
  • konstruktorzy wiedzy oraz
  • kreatywność
  • motywacja wewnętrzna
  • organizacja ucząca się
  • piramida sukcesu Johna Woodena
  • postacie wiedzy pracowniczej
  • praktycy wiedzy
  • proces uczenia się
  • ryzyko
  • sposób podejmowania decyzji
  • stymulanty kreatywności
  • sukces
  • typy uczenia się
  • uczenie się
  • wewnętrzne poczucie kontroli

 

MATERIAŁY DODATKOWE:

  1. Jak inwestować w swoją przyszłość, jak zarządzać czasem w różnych perspektywach życiowych: Zimbardo, P., Boyd, J. (2009), Paradoks czasu, PWN, Warszawa.
  2. Światowy bestseller udawadniający, że sukces życiowy zależy w dużej mierze od samoświadomości, czyli od kontrolowania własnych emocji, zapału i wytrwałości w dążeniu do celu oraz od zdolności do empatii i umiejętności zachowań społecznych: Goleman D. (2012), Inteligencja emocjonalna, Wydawnictwo Media Rodzina, Poznań.
  3. Pozycja pozwalająca na sporządzenie własnego psychologicznego autoportretu, uchwycenie unikalnego profilu swoich cech, skłonności i nawyków: Oldham J. (2011), Twój psychologiczny autoportret, Wydawnictwo Czarna Owca, Warszawa.
  4. Zbiór recept rozwijania kreatywności własnej oraz współpracowników: Catmull E. (2015), Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji, MT Biznes Sp. z o. o., Warszawa.
  5. O piramidzie sukcesu Woodena słowami jej autora: Wooden J., Carty, J. (2005), Coach Wooden's Piramid of Success, Regal, California.
  6. Jednym z kluczowych składników kreatywności są nieoczekiwane interakcje. Co jednak zrobić jeśli nie lubisz/ nie potrafisz rozmawiać z nieznajomymi – podpowiada Harvard Business Review: Clarc D.,Co zrobić, kiedy nienawidzisz rozmawiać z nieznajomymi?, LINK.

 

 

^^^^   PODRĘCZNIK

<<<   ROZDZIAŁ POPRZEDNI

ROZDZIAŁ NASTĘPNY  >>>>>