Zarządzanie turystyką w sytuacji kryzysowej: innowacje, edukacja, marka
30 maja 2012 w Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego odbyło się:
Międzynarodowe sympozjum naukowe
Zarządzanie turystyką w sytuacji kryzysowej: innowacje, edukacja, marka
Patronat Honorowy: Marek Sowa - Marszałek Województwa Małopolskiego
Patronat Merytoryczny: PAN Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania
Sukces zarządzania w turystyce we współczesnym kontekście rynkowym i instytucjonalnym pojawia się przede wszystkim dzięki:
- innowacjom
- odpowiedniemu wsparciu ze strony systemu edukacyjnego
- przemyślanemu procesowi zarządzania marką organizacji, czy regionu.
Wierzymy, że to właśnie te elementy są w największym stopniu odpowiedzialne za zdolność do radzenia sobie podmiotów i rynków turystycznych oraz decydentów administracyjnych z pojawiającymi się sytuacjami kryzysowymi. Z tego względu postanowiliśmy nasze seminarium zorganizować wokół tych trzech słów kluczowych, czyniąc z nich hasła przewodnie głównych nurtów dyskusji.
Oczekiwaliśmy referatów, w których będą analizowane role i determinanty efektywności tych elementów w zarządzaniu turystyką lokalną i regionalną w sytuacjach kryzysowych na globalnym rynku turystycznym.