CZĘŚĆ II. UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SPORCIE
ROZDZIAŁ 4. Rynek i produkt sportowy
WYRAŻENIA KLUCZOWE:
|
|
DODATKOWE MATERIAŁY:
- Aktualny stan prac nad statystykami dotyczącymi ekonomicznego wymiaru sportu na poziomie europejskim: http://ec.europa.eu/sport/policy/economic_dimension/sport_statistics_en.htm
- Biznesowa analiza tendencji na rynku artykułów sportowych w Polsce: Rynek artykułów sportowych w Polsce 2014, Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2014-2016, 2015, PMR oraz tu: www.sportmarketing.pl/newsroom/25696,rozwija-sie-rynek-artykulow-sportowych
- Przemiany organizacyjne i kulturowe na polskim rynku sportowym jako szansa dla przedsiębiorczych: Starakiewicz U., Kubow M. (2014), Przejawy przedsiębiorczości w sporcie w kontekście uwarunkowań kulturowych i organizacyjnych rozwoju branży, Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 109-126.
- Raporty dotyczące kolejnych rachunków satelitarnych sportu dla Polski znajdują się w zakładce z badaniami i analizami w części „SPORT" na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki: www.msport.gov.pl/badania-i-analizy.
- O rozwoju polskiego rynku fitness: www.sportmarketing.pl/newsroom/26416,polski-rynek-fitness-rosnie-szybciej-niz-europejski
- Rozważania teoretyczne o rynku sportu profesjonalnego: Sznajder A. (2007), Charakterystyka rynku sportu profesjonalnego, Gospodarka Narodowa, vol. 10, 3. 45-65, LINK.
- Klisiński R. (2011), Rynek dóbr i usług sportowych, Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, Bielsko-Biała.