CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I REALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘĆ SPORTOWYCH
ROZDZIAŁ 20. E-komunikacja marketingowa w organizacji sportowej
WYRAŻENIA KLUCZOWE:
|
|
MATERIAŁY DODATKOWE:
- Uzupełnienie studium przypadku – rozmowa z Dariuszem Guzikiem, dyrektorem ds. Marketingu i PR Cracovii, obejmująca dodatkowe wątki związane z e-komunikacją MKS Cracovii: PLIK.
- Bezpłatny kurs online wykorzystania narzędzi Google do e-marketingu prowadzony przez Google: INTERNETOWE REWOLUCJE: http://rewolucje.withgoogle.com/.
- Raporty monitorujące aktywności w mediach społecznościowych firmy Sotrender, w tym te bezpłatne dotyczące najbardziej popularnych polskich profili Facebookowych w sporcie: www.sotrender.pl/trends/facebook.
- Możliwość poznania opinii w Internecie na temat danej organizacji lub marki: Brand24 https://brand24.pl/ (bezpłatne konto testowe).
- Jeden z najlepszych portali o marketingu w przestrzeni cyfrowej: http://nowymarketing.pl.
- Znany blog Natalii Hatalskiej o nowych mediach, nowych technologiach i alternatywnych form komunikacji marketingowej: http://hatalska.com .
- Kompleksowe i praktyczne wskazówki jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie: Królewski J., Sala P. (red.), 2014, E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.