Przedsiębiorczość w sporcie. Zasady i praktyka

     

Przedsiębiorczość w sporcie.

Zasady i praktyka

 

Redakcja: M. Bednarczyk, K. Nessel

Wydawca: CeDeWu

Wydanie I, Warszawa, 2016

ISBN: 978-83-7556-853-0

 

   
                       

 

CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I REALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘĆ SPORTOWYCH

ROZDZIAŁ 20. E-komunikacja marketingowa w organizacji sportowej

 

WYRAŻENIA KLUCZOWE:

  • AdSense
  • affiliate marketing
  • analiza i zarządzanie kampanią
  • baner
  • blog
  • content
  • content marketing
  • cookies
  • cost per action (CPA)
  • cost per clik (CPC)
  • cost per thousand (CPM)
  • display marketing
  • efekt synergii
  • ewaluacja działań
  • Facebook
  • Google AdWords
  • Google Moja Firma
  • Google Search Console
  • GoogleTrends
  • hashtag
  • influencer marketing
  • Instagram
  • konwersja
  • marketing treści
  • marketing wirusowy
  • media społecznościowe
  • menedżer reklam
  • newsletter
  • planer słów kluczowych
  • płatność za kliknięcia
  • pozycjonowanie w wyszukiwarkach
  • promocja
  • refferal marketing
  • reklama
  • RSS
  • search engine optimization (SEO)
  • search engine reputation management (SERM)
  • sieci partnerskie
  • słowa kluczowe
  • Snapchat
  • Twitter
  • viral marketing
  • YouTube

 

MATERIAŁY DODATKOWE:

  1. Uzupełnienie studium przypadku – rozmowa z Dariuszem Guzikiem, dyrektorem ds. Marketingu i PR Cracovii, obejmująca dodatkowe wątki związane z e-komunikacją MKS Cracovii: PLIK.
  2. Bezpłatny kurs online wykorzystania narzędzi Google do e-marketingu prowadzony przez Google: INTERNETOWE REWOLUCJE: http://rewolucje.withgoogle.com/
  3. Raporty monitorujące aktywności w mediach społecznościowych firmy Sotrender, w tym te bezpłatne dotyczące najbardziej popularnych polskich profili Facebookowych w sporcie: www.sotrender.pl/trends/facebook
  4. Możliwość poznania opinii w Internecie na temat danej organizacji lub marki: Brand24 https://brand24.pl/  (bezpłatne konto testowe).
  5. Jeden z najlepszych portali o marketingu w przestrzeni cyfrowej: http://nowymarketing.pl.
  6. Znany blog Natalii Hatalskiej o nowych mediach, nowych technologiach i alternatywnych form komunikacji marketingowej: http://hatalska.com
  7. Kompleksowe i praktyczne wskazówki jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie: Królewski J., Sala P. (red.), 2014, E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

 

 

^^^^   PODRĘCZNIK

<<<   ROZDZIAŁ POPRZEDNI

ROZDZIAŁ NASTĘPNY  >>>>>