Jakub Słupkowski

2011: Licencjat Zarządzania w turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego

2014: Mgr Zarządzania w turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego

2014: Specjalista ds. sprzedaży Hotelu DeSilva Premium Opole

 

Kończąc szkołę średnią podejmowałem po raz kolejny pracę wakacyjną. Tamtym razem był to Hotel DeSilva Piaseczno. Pierwszy Hotel sieci DeSilva i moje pierwsze spotkanie z tą branżą. Zgodnie z modelem pracownika operacyjnego poznałem pracę poszczególnych działów w Hotelu. Niewątpliwie najciekawszym miejscem dla mnie była restauracja. Do dziś bardzo miło wspominam tamten czas – miejsce, ludzi, doświadczenie.

Los sprawił, że w momencie złapania „tego czegoś" związanego z hotelarstwem i siecią DeSilva rozpoczynałem studia Zarządzania w turystyce na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Studia aktywne, dzienne łączyłem ze ścieżką zawodową – od pracy „na słuchawce" do sprzedaży B2B.

Dzięki uprzejmości wielu osób w sieci DeSilva oraz merytorycznemu przygotowaniu przez dr hab. inż. Ewę Wszendybył-Skulską zrealizowałem i obroniłem pracę licencjacką pt. „Rozwój sieci DeSilva w Polsce". Z kolei zakończenie studiów magisterskich dokonałem obroną pracy, którą łączyłem kolejne doświadczenia zawodowe związane ze sprzedażą terminali płatniczych i zainteresowanie branżą hotelarską.

Studia Zarządzania w turystyce ukończone na Uniwersytecie Jagiellońskim przekształciły młodzieńcze zainteresowanie branżą hotelarską w solidne przygotowanie do pracy w Hotelu. Poza niezwykle cenną wiedzą, spotkaniami z praktykami to również znajomości ze studentami o podobnym zainteresowaniu, z którymi do dziś wymieniam się doświadczeniami.

Nawiązując do początku tej historii – tuż po studiach uczestniczyłem w niezwykłym procesie otwarcia Hotelu, pełniąc funkcję specjalisty ds. sprzedaży. Mowa oczywiście o Hotelu DeSilva, pierwszego klasy Premium w sieci DeSilva i w Opolu. Zapraszam! smiley

Kontakt: j.slupkowski@desilva.pl


Hotel DeSilva Premium Opole.pdf